Kosova Albania World  Foren-Übersicht Kosova Albania World
Image and video hosting by TinyPic
 
 FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren 
 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 
 Intro   Portal   Index  KalenderKalender  Foto AlbumFoto Album  KarteKarte   Chat Chat  


Kanun e Kuvend

 
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Kosova Albania World Foren-Übersicht -> Shqip - Albanian - Albanisch
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
Admina
Administrator
Administrator


Geschlecht: Geschlecht:weiblich
Anmeldungsdatum: 30.11.2008
Beiträge: 10349

Wohnort: Magdeburg
Geld 1054560
Verwahnungen 0

Nickpage
Offline
BeitragVerfasst am: 03.05.2009 23:02    Titel: Kanun e Kuvend Antworten mit Zitat

Kanuni ėshtė njė monument kulturor historik i sėdrejtės tradicionale tė shqiptarėve. Shqiptarėt kanė trashėguar deri nėshekullin e 20-tė dy kanune: "kanunin e lekėve" - Kanunin e LekėDukagjinit, qė kishte pushtet nė viset mbi lumin Drin; "kanunin egegėve" - Kanunin e Skėnderbeut, qė kishte pushtet nė gjithė pjesėntjetėr tė Shqipėrisė veriore. Nė viset jugore tė Shqipėrisė e drejtazakonore tradicionale ka mbėrritur fragmentare. Modeli mė i plotė iorganizimit tradicional tė jetės sė shqiptarėve ėshtė Kanuni i LekėDukagjinit.

Kanuni nuk kishte vlerė pa kuvendin, pa pleqtė estėrpleqtė, pa dheun qė mblidhej pėr tė ndarė tė drejtėn. "Canon etconvente", kanun e kuvend (marrėveshje), ky ėshtė thelbi i sė drejtėszakonore shqiptare. Vetė fjala "kanun" ėshtė huazuar nga greqishtja"canon", qė do tė thotė rregull, kufizim. Po ashtu edhe fjala "kuvend",qė do tė thotė "parlament", ėshtė huazuar nga njė rrėnjė neolatine"convente", marrėveshje.
Tradita vendėse e zgjidhjes sė problemevetė sė drejtės ėshtė dėshmi lashtėsie e qytetėrimi. Vetėm njė popull ingulitur prej kohėsh mund tė arrinte tė pėrpunonte nė atė shkallė me tėvėrtetė tė lartė elementėt e vetėdisiplinės dhe tė autopėrgjegjėsisė.Njė popull qė arrin tė krijojė njė kod tė normuar bashkėjetese duhet tėketė zotėruar mė parė njė kulturė tė ngulitur etnike. Njė mėnyrėbashkėjetese e pranuar pa kushte nga tė gjithė do shekuj tė tėrė tėrregullohet me norma tė njėsuara. Kanuni shpreh ekzistencėn e njė jeteurbane qytetare dhe tė njė ndėrgjegjeje bashkėsie tė hershme.
Kanunii malėsisė, qė lidhet me emrin e Lekė Dukagjinit, por nė shumė elementėmund tė jetė edhe mė i vjetėr se kjo figurė e njohur e historisė, ėshtėnjė univers juridik i lashtė, nėnshtresa tė tė cilit, pėr nga burimi,shkojnė deri nė antikitet. Formulat e betimit nuk zėnė nė gojė hyjnitėme emėr. Betimi "pėr qiell e dhe", "pėr kėt’ gur", "pėr kėt’ peshė","pėr kėt’ bukė", shpreh njė besim mitologjik. Vetėm njė gjė me tėvėrtetė shumė e vyer mund tė kapėrcente shekuj tė tėrė pėr tė ardhurgjer nė ditėt tona. Kėto betime janė tė njėjta me ato tė grekėve tėvjetėr: Pėr Uranin (pėr qiellin), pėr Demetrėn (pėr tokėn) etj. Dhjatae re ia ndalon kategorikisht birit tė njeriut tė betohet pėr to. Kursebetimi pėr bukėn tė kujton kultin hebraik pėr "manna-n", ushqimin eshenjtė hyjnor.
Ishte ky kanun jo vetėm e drejta e rregullimit tėbashkėjetesės (convente), por edhe e drejtė familjeje, e drejtė civile,e drejtė pune e procedure, njė ansambėl i vėrtetė drejtėsie, kupėrcaktoheshin nė mėnyrėn mė tė sintetizuar raportet e njeriut mefamiljen, me fisin, me miqėsinė, me flamurin e me atdheun.
Dihetse normat morale, rregullat e ndėrtimit tė jetesės sė pėrbashkėt, nėpopuj tė ndryshėm, sipas pėrkatėsisė sė tyre fetare, janė identifikuarshpesh me pėrcaktimet e librave tė shenjtė. Tek shqiptarėt nuk vihet renjė gjė e tillė. Kategori tė tilla themelore tė etikės popullore, sinderi, dinjiteti, respekti, mirėsjellja, mikpritja etj. ndėr shqiptarėtjanė pėrcaktuar nga "nomet e tė parėve".

1. Barazia dhe Pabarazia nė Kanun
Me gjithėashpėrsinė e tij, Kanuni ka mundur t’i mbajė shqiptarėt nė kushte tėnjė barazie tė rreptė ndaj rregullit, "qoftė edhe i Gjomark", qė do tėthotė, qoftė dhe i shtėpisė qė kishte pėr detyrė mbikėqyrjen e kanunit.Sipas kanunit, "jeta e tė mirit asht nji me jetėn e tė keqit", dhe"gjaku shkon pėr gisht", qė do tė thotė tė njėjtėn gjė.
ShkrimtariI. Kadare ka folur pėr hapėsirėn juridike tradicionale tė popullittonė, tė ruajtur nė Kanunin e Lekė Dukagjinit, duke vėnė nė dukje njėgjymtim tė saj, pėrjashtimin e gruas nga ēdo lloj veprimtarie qė kishtetė bėnte me pėrcaktimin, ndarjen, dhėnien apo fitimin e sė drejtės,duke pėrfshirė edhe kuvendin nė odėn e miqve. Kanuni, del nga baraziaedhe nė njė pėrcaktim tjetėr: tė pozitės sė privilegjuar tė klerit nėkuvend. Kanuni sanksionon qė "prifti nuk bjen mė gjak e nuk ēohet nėbe" (nyje 4, § 10). Edhe "me ndollė qi meshtari tė ēohet nė be, a pėrme dlirė vendin a pėr porotnik (dėshmitar), ky vetėm do tė njihet e dotė zehet pėr 24 vetė" (po aty). Po kėshtu, sanksionohen edhe favoret ekishės si institucion. Ajo "nuk giobitet e s’ka peng mė kend" (nyje 1,§ 2), pra, qendron mbi kanun. Kanuni i Lekė Dukagjinit, sikurse tėgjithė kanunet, ėshtė produkt dhe pasqyrė e sė drejtės feudale. Dypėrjashtimet prej barazisė: pėrjashtimi i kishės prej detyrimit ndajbashkėsisė (krahinės, flamurit) dhe pozita jashkėkanunore e gruas, janėgjurmė tė kohėrave mesjetare. Tė tjerėt, "me qenė edhe i kullės sėbajrakut", i nėnshtrohen njėsoj tė njėjtit rregull. ("Edhe pse pari akrye, pengun do t’a lėshojė n’dorė tė pleqve e t’vogjlis, po bani kushvaj me tė"- nyje 141 § 1014). Paragrafė tė tillė, si "ēmimi i jetės sėnierit asht nji" (nyje 124, 1 887); "secili mbahet rrumbull katėrqindderhem nė kandar (nė okė) tė vet" (§ 889); pėrmbajnė njė barazi tėashpėr tė njerėzve.
Mund tė pohohet pa druajtje se barazia erreptė qė ka sanksionuar e marrė nė mbrojtje kanuni ėshtė njė vlerė ekryehershme e tij, natyrisht paramesjetare.
Nė anėn tjetėr, edheprivilegjet e pabarazitė e kanunit janė relative. Sepse nė traditėnshqiptare kanuni nuk mund tė ndahej nga kuvendi. Ēfarė e ndalonte njėrimund ta lejonte tjetri. Ēfarė e lejonte njėri, mund ta pezullontetjetri. Ndonėse kanuni e nėnēmonte e nuk e lejonte gruan tė rrinte nėodėn e burrave, shpesh kuvendi e ka pranuar atė, duke i vlerėsuarmenēurinė dhe zotėsinė pėr tė ndarė tė drejtėn.

2. Mikpritja nė Kanun
Kanuni ka sanksionuarkultin e mikut dhe tė mikpritjes tek shqiptarėt. Kulti i mikutshenjohet nė pėrkufizimin e shtėpisė, si "e zotit dhe e mikut"("Shtėpia e shqiptarit ėshtė e zotit dhe e mikut"). Nė kanun zoti dhemiku para shtėpisė barazohen. Nuk mund tė ketė hyjnizim mė tė madh seky pėr mikun. Kulti i mikut, i shprehur edhe nė formulime tė tilla, si:"shtėpia e shqiptarit - e mikut dhe e shtegtarit", "dera e shpisė ihapet kujdo qi ia msyen, me kenė edhe pėrdersi" (lypsi), pėrmban njėmendėsi tė lashtė, parakristiane, judaike, biblike, qė vjen prejkohėrash profetėt mund tė shfaqeshin nė dyer besimtarėsh me rrobėn enjė shtegtari tė mjerė. Nė mendėsinė e shqiptarit, miku qė troket nėportė duhet pritur me tė gjitha nderet qė i takojnė, sepse "nuk dihet aasht lypsi a shenjti".
Nė traditėn shqiptare miku nuk kėrkon lejepėr tė hyrė nė njė shtėpi, por "ia mėsyn", qė do tė thotė se i zoti ishtėpisė ėshtė i detyruar t'ia hapė portėn me dėshirė tė vet, sepse,pėr ndryshe, miku ka tė drejtėn e vet "me hy".
Privilegji mė imadh i mikut nė kanun ėshtė ndorja. Kjo do tė thotė se miku nuk bjen nėgjak dhe ėshtė i mbrojtur prej hasmit sa kohė qė "asht me bukė tė tėzotit tė shtėpisė". Nėse miku binte nė pusinė e hasmit, mjafton tėthėrriste: "jam me bukė tė filanit" apo "jam ndorja e filanit" -domethėnė e tė zotit tė shtėpisė qė e kishte pritur, dhe kjo i jeptesiguri, i shpėtonte jetėn, i hapte rrugėn.

3. Nderi nė Kanun
Nga kohėra shumė tė hershmevjen pėrmes kanunit kulti i nderit. Nderi tek shqiptarėt ndryshon ngakodet e kalorėsisė europiane tė pragut tė Rilindjes. Bėhet fjalė pėrnjė nder tė ashpėr, por dinjitoz e madhėshtor nė ashpėrsinė e tij.Nderi nė kanun nuk ėshtė njė kategori morale nė kuptimin e ngushtė. Pėrkuptimet e ngushta kanuni kishte ndalime tė tjera. Njė familjeshqiptare, para se tė vendoste pranimin e njė krushqie tė re, duhej tėhetonte nėse largėsia midis brezave tė gjakut e tė tamblit (nė linjėmashkullore dhe femėrore), ishte mė shumė se shtatė breza. Kishterajone qė duhej tė kalonin 12 breza.
Pėr vendin qė i ka dhėnėpopullsia malėsore nderit, qė shkrinte dy kulte, atė tė bujarisė (tėmikut) dhe tė urtėsisė (tė pleqve), mjafton t’u referohemi dyparagrafėve tė njėpasnjėshėm tė kodit:
"Ndera e marrun ka gjakun" (nyje, § 598);
"Ndera i merret burrit me i than kush se rren faqe burrave nė kuvend".
Vetėkuvendi i burrave ka etikėn e vet tė mbipushtetshme, qė pėrbėn kodin espektaklit, tė njė spektakli qė shfaqet gjithnjė vetėm njė herė dhe nukpėrsėritet mė, tė njė spektakli qė nuk njeh provė gjenerale. Eshtė kjoetikė qė ka krijuar atė dendėsi tė mendimit pėrherė tė pranishėm nėbisedėn malėsore, atė mirėsjellje fisnike, atė dialog aq tė kulturuar,qė vė nė peshė urtėsitė dhe mban nė eficiencė tė plotė mekanizmin ekėrkimit tė sė vėrtetės.
"Shqiptari rron pėr dy gisht nder", "Dy gisht nder e faqen e bardhė", janė dy pėrcaktime themelore pėr nderin nė kanun.
Nderinė tė drejtėn zakonore shqiptare ėshtė e kundėrta e turpit. Po tėkrahasohen "zonat" e nderit dhe tė turpit nė kanun, del se hapėsira enderit ka qenė shumė e ngushtė dhe brenda kėsaj hapėsire njeriushqiptar duhej tė krijonte individualitetin e tij. Kjo sepse kanunipėrmban njė varg tė gjatė ndalimesh e tabush, qė e mbronin njeriun prej"zonės sė turpit".
Nderi bėn shtėpinė, thuhet nė kanun, porshtėpia nuk bėhet me njė brez. Pėr tė ngritur njė shtėpi duhet njėfaqe, domethėnė tre breza nder radhazi.
Pushteti i nderit mbi shqiptarin ishte mbi pushtetin e faltores dhe tė shtetit.

4. Besa nė Kanun
Me kultin e nderit ėshtė ilidhur kulti i fjalės sė dhėnė, ose, siē njihet ndėr shqiptarėt, "kultii besės". Kjo ėshtė njė fjalė qė nuk ekziston nė shumicėn e gjuhėve tėbotės. Nė gjuhėt ballkanike ekziston si fjalė e huazuar nga gjuhashqipe. Shpesh, nė pėrkthime prej shqipes, fjala "besė", duke mos pasurbarazi kuptimore me njė fjalė a frazeologjizėm tė gjuhės tjetėr, jepetnė formė shėnimesh shpjeguese, si njė dukuri e botės shqiptare, sialbanizėm.
Besa, ose kulti i fjalės sė dhėnė, lidhet nė burim memitin biblik tė fjalės: "Nė fillim qe fjala!". Mė parė se tė ishteshkrimi, kontrata, marrėveshja, noteria, gjyqi, shteti, popujt, njeriu,bota vetė, ishte fjala. Ky kult madhėshtor, i cili, nė popujteuro-perėndimorė, pak nga pak mori karakterin e njė idiome fetarekishtare, tek shqiptarėt ruajti gjurmėn e burimit.
Lidhja nė fjalė(pėr fjale) pėrbėnte pėr kanunin autoritetin mė tė lartė. Tė gjithamarrėdhėniet: nė gjini, nė fis, nė famulli, nė bajrak dhe nė nivelin ebashkėsisė etnike, madje edhe marėdhėnie ndėretnike, mbaheshin nėfjalė.
Besa ėshtė testamenti moral i shqiptarėve qysh prejperiudhave mitologjike. Dy baladat mė tė rėndėsishme tė folkloritshqiptar, me motivin e murimit dhe motivin e ringjalljes (flijimi pėrngritjen e njė ure dhe ngritja e vėllait nga varri pėr tė kthyer motrėnnė familje) lidhen me mbajtjen e fjalės sė dhėnė.
Nė kanun thuhet se "e folmja asht e falme": ēfarė premtohet, duhet tė kryhet.
Besashqiptare, e njohur tek bullgarėt dhe rumunėt pikėrisht me emrin"besa", kurse tek sllavėt e jugut si "arbanaska vjera" (fj. pėr fj."ajo qė besojnė shqiptarėt") ėshtė virtyt themelor i tyre, trashėguarprej tė parėve.

5. Kanuni ose "Jus Albanicae"
Shqipėria qe epushtuar pėr pesė shekuj nga perandoria otomane, por Kanunin ajo nukarriti ta nėnshtrojė. Nė shekullin e 19-tė nė Shkodėr funksiononte njėzyrė e veēantė, qė njihej me emrin "Xhibali", dhe qė kishte pėr detyrėtė hetonte se ku nuk pėrputheshin ligjet e perandorisė dhe tė sheriatitme kanunin, pėr t’u tėrhequr para konfliktit. E drejta zakonoreshqiptare mund tė jetė e vetmja ndėr ato tė popujve ballkanikė qė mbetisi e drejtė paralele. I. Kadare, nė njė ese tė tij, figurativisht kėtėe ka quajtur "jus albanicae".
Sot kanuni ėshtė njė "opus finita"njė herė e pėrgjithnjė, ėshtė "njė botė e mbyllur". E. Ēabej, qysh nėvitin 1935, nė veprėn "Elemente tė literaturės dhe tė gjuhės shqipe", epėrfshiu Kanunin nė antologjinė e vlerave letrare tė pėrzgjedhura pėrnevojat e shkollės. Nė kėtė parashtresė Kanuni gjithashtu do tė shihetsi njė botė juridikisht e mbyllur dhe artistikisht e pasur. Kanuni upėrcoll nga brezi nė brez me tė njėjtin mekanizėm si gjuha apofolklori, si njė traditė orale, nė qarkullim tė shumėfishtė gojor.
Kanuninuk u botua dot deri nė dekadat e para tė shekullit qė jetojmė. Kjo kashpjegimin e vet. Nė radhė tė parė, nuk duhet harruar qė e drejtazakonore e malėsisė pothuajse gjithnjė ka qenė njė e drejtė ilegale, qėnuk njihej nga pushtetet zyrtarė, sado kalimtare qė kanė qenė. Pėrveēkėsaj, kanuni mėsohej pėrmendėsh si njė trashėgim kulturor i madh,njėsoj siē mėsoheshin rapsoditė, legjendat, rrėfenjat. Ai ishte edukatajuridike dhe ndėrgjegjja juridike e malėsorėve, zgjedhja e pėrbashkėt emėnyrės sė jetesės. Mbi bazėn e tij ndėrtohej e ndryshohej morali.Prandaj pasqyrimi i vlerave shprehėse tė bisedės nė odėn e miqve, ifrymės sė pėrcaktuar tė procedurės dhe rregullave tė saj tė brendshme,duke dėshmuar qytetėrimin e popullit tonė, mbron historinė e sulmuar tėtij, pra, mbron tė drejtėn e ekzistencės dhe tė zhvillimit tė lirė tėtij.
Njė popull qė e ka rregulluar me norma tė njėsuarbashkėjetesėn qė sė lashti, njė "popull me aftėsi tė shquaraligjvėnėse", siē do tė shprehej Kadareja; tregon se ai di tėvetėqeveriset, pa pasur nevojė tė marrė mėsime dhe shansi i tij nukgjykohet nga momenti i krizės. Shansi i tij mund tė jetė pėrpara.
Vepėre pėrbashkėt e njė populli tė tėrė, e pėrvojės historikeshumėshekullore tė tij, kanuni ėshtė lidhur ngushtė me emrin e njė duketė pėrmendur tė arbėrve tė shekullit tė 15-tė, me emrin e LekėDukagjinit. Kronikat e kanė treguar atė si njė nga figurat e shquara tėqendresės antiosmane, prijės e komandant tė malėsorėve, bashkėluftėtartė Skėnderbeut. Por edhe pa kėto cilėsi, pa trimėrinė dhe titujt efisnikėrisė qė i atriubon historia, pa pjesėmarrjen nė luftėrat pėrmbrojtjen e trojeve arbėrore dhe vetėdijen e tė qenit arbėr, LekėDukagjini do tė mbetej njėsoj i lavdishėm nėpėr kohėra vetėm me atėnder qė i bėri populli duke preferuar nė vend tė anonimatit emrin e tijsi autor pėr kanunin e malėsisė.
S’ka dyshim qė as Lekė Dukagjinidhe as ndonjė individ tjetėr nuk mund tė kishte njė aftėsi tė tillėprej ligjvėnėsi, sa tė hartonte njė - asnjė fjalė tjetėr nuk do tėishte kuptimisht e mjaftueshme - njė univers tė tėrė juridik, lakonik etė kompletuar, siē ėshtė kanuni i malėsisė. Shumė-shumė, ai mund tėishte njė Gjeēov i pesė shekuj tė shkuar, por njė Gjeēov qė e sistemoime gojė e jo me shkrim tė drejtėn arbėrore. Ajo u pėrcoll nga njėshekull nė tjetrin si njė testament juridik. Nė mesjetė, nė epokėn eqendresės sė madhe ndaj perandorisė otomane, ndoshta u bė normimi iparė i saj, duke e ngritur atė mbi kanunet me pėrdorim tė ngushtėkrahinor. Integrimi politik i arbėrve pėrballė rrezikut tė pėrbashkėtsigurisht e lehtėsoi kėtė proces.
Njė karakterizim lakonik i kabėrė kanunit gjuhėtari i shquar E. Ēabej, nė njė nga punimet e tij mėtė hershme, pikėrisht nė tekstin "Elemente tė gjuhėsisė e tėliteraturės shqipe", botuar mė 1935. Nė kėtė libėr ai theksonshprehimisht:
"I ndjeri baron Nopsca ka lėnė edhe ky njė vepėrdorėshkrim mbi kanunin. Pas kėtij dijetari burimi i kanunit duhetkėrkuar nė ligjet gjermane tė Langbardėve, tė cilat hyjtėn nė Shqipėrime anėn e Venetikut. Mirėpo ne jemi tė mendimit se nga ekzistenca egjurmėve tė forta tė kanunit nė Labėri na del njė vatėr e re e kėtijligji nė Shqipėrinė Jugore. Me kėtė del i besuarshėm njė burim mjaft ivjetėr dhe shqiptar i kėtij kanuni. Pėrveē kėsaj ky kanun duhetkrahasuar, besojmė, jo vetėm me ligjet gjermane tė Italisė, por edhe meligjet e popujve tė Ballkanit".
Pėr herė tė parė kanuni u mblodh,u sistemua dhe u botua nė shqip prej at Shtjefėn Gjeēovit nė vitin1933. Gjeēovi ishte njė prelat i shquar i kishės romane, prift iurdhėrit franceskan, qė jetoi midis malėsive tė veriut dhe ishte nėkontakt me veprimin e sė drejtės sė kanunit mbi marrėdhėniet nėshoqėri. Kanuni kishte pushtet jo vetėm mbi autoritetet laike, por edhembi kishėn, sido qė tė pjesshėm. Gjeēovi kishte kulturė tė shėndoshėfilologjike, teologjike, arkeologjike dhe juridike. Ai pėrktheu vepratė letėrsisė botėrore nė shqip dhe shkroi letėrsi origjinale vetė.Ishte njė prej koleksionistėve tė parė tė gjetjeve arkeologjikeshqiptare. Fati i koleksionit tė tij nuk dihet. Kanuni i LekėDukagjinit u pėrkthye fillimisht nė gjuhėn italiane, pastaj serbisht,frėngjisht, rusisht, anglisht dhe nė ndonjė gjuhė tjetėr.

Dr. Shaban Sinani

Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen MSN Messenger Skype-Name
Admina
Administrator
Administrator


Geschlecht: Geschlecht:weiblich
Anmeldungsdatum: 30.11.2008
Beiträge: 10349

Wohnort: Magdeburg
Geld 1054560
Verwahnungen 0

Nickpage
Offline
BeitragVerfasst am: 03.05.2009 23:03    Titel: (Kein Titel) Antworten mit Zitat

quelle: http://www.shqiperia.com/kat/gj1/kid/174.html
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen MSN Messenger Skype-Name
Google










BeitragVerfasst am: 03.05.2009 23:03    Titel: Re:


Nach oben
didoHetatogue
Gast







Geld 0
Verwahnungen 0

Offline
BeitragVerfasst am: 17.08.2010 00:01    Titel: (Kein Titel) Antworten mit Zitat

Hi I'm new. Awesome forum. Just found it on Google.  Thank you for the Awesome community we have here :)
Nach oben
FapsoapeMuppy
Gast







Geld 0
Verwahnungen 0

Offline
BeitragVerfasst am: 17.08.2010 23:39    Titel: (Kein Titel) Antworten mit Zitat

Hiya I am new here. I’m sorry if this
is not the right place for this post. My name is Ken
I am from  Egypt

Nach oben
Addixsize
Gast







Geld 0
Verwahnungen 0

Offline
BeitragVerfasst am: 20.08.2010 21:56    Titel: (Kein Titel) Antworten mit Zitat

Hello I am new here. I’m sorry if this
is not the right place for this post. My name is Lisa
I am from  Morocco

Nach oben
effence
Gast







Geld 0
Verwahnungen 0

Offline
BeitragVerfasst am: 23.08.2010 00:05    Titel: (Kein Titel) Antworten mit Zitat

zenerx
Nach oben
Google










BeitragVerfasst am: 23.08.2010 00:05    Titel: Re:


Dein kostenloses Forum -> Super Funktionen, leicht bedienbar, 400+ Styles, schnell einzurichten

Nach oben
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Kosova Albania World Foren-Übersicht -> Shqip - Albanian - Albanisch Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

 
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum mitmachen.
Du kannst Dateien in diesem Forum posten
Du kannst Dateien in diesem Forum herunterladen



Kosova Albania World  Thema RSS feed 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Dein eigenes kostenloses Forum Deutsche Übersetzung von phpBB.de powered by ArgenBLUE free template

Kostenloses Forum + Shoutbox, Album, Spiele, Portal uvm. jetzt anmelden!

Das Kostenlose Forum powered by Gooof.de, dein eigenes Forum unter Kostenloses-Forum.be!
Forum-Tools: Impressum - Sitemap - Archiv - Portal - Smilie Album
Services: Webtools : eigenes Forum : Hotels : phpBB6; Free Forums : phpBB3 : Ranking & Webdesign web tracker